Inter Projekt
 
www.InterProjekt.pl  
Teraz jest 23 czerwca 2017, godz. 10:33

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: AP/Router Atheros WR542G Ext Range 54Mbps PROBLEM
PostNapisane: 10 marca 2006, godz. 00:04 
Witam, zakupilem ten router:
AP/Router Atheros WR542G Ext Range 54Mbps

Mam niestety problem, gdyz zrywa mi sygnał.
Prosze zerknac na linki ze stumblera
pierwszy link przedstawia normalna prace z www itp... drugi link przedstawia duze obciazenie routera podczas gry w swata 4 multiplayer...
http://www.juicepp.info/recka-a6j/stumbler.JPG
http://www.juicepp.info/recka-a6j/stumbler2.JPG
dziekuje za odpowiedz, pozdrawiam, juicepp.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2006, godz. 11:27 
nie wiem po jakiego ciula Wam to forum skoro i tak wszystkich swoich klientow ktorzy tu pisza posty macie w dupie!!!!!!!! wr!!!!!!!!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2006, godz. 18:09 
Offline
Inter Projekt
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 stycznia 2006, godz. 12:53
Posty: 80
Lokalizacja: Gliwice
Forum nie służy tylko do tego żeby firma INTERPROJEKT odpisywała ale również do tego żeby klienci wymieniali poglądym i doświadczenie między sobą.

Jeżeli mamy taką możliwośc i czas to jak najbardziej odpisujemy(nawet bardzo chętnie ).
To że post jest od czwartku i nikt nie odpisał bardzo dobrze rozumiem ( w weekend nie pracujemy ). i akurat były targi CeBIT na których gościliśmy. więc siłą rzeczy nikt nie był w stanie Panu udzielić odpowiedzi.

Używanie obraźliwych sformułowań w wypowiedzi publicznej świadczy tylko o braku kultury osobistej i ograniczenia słownictwa osoby która się wypowiada.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2006, godz. 18:17 
Offline
Inter Projekt
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 stycznia 2006, godz. 12:53
Posty: 80
Lokalizacja: Gliwice
hmmm obrażać a jeszcze wymagać od kogoś udzielenia odpowiedzi i ponaglanie go w tym oraz niezakupienie u niego sprzętu ( w ciągu 5 ostatnich miesięcych ). Nic + nic -.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2006, godz. 18:33 
Offline

Dołączył(a): 27 stycznia 2006, godz. 13:52
Posty: 25
Lokalizacja: Bargłówka
Anonymous napisał(a):
nie wiem po jakiego ciula Wam to forum skoro i tak wszystkich swoich klientow ktorzy tu pisza posty macie w dupie!!!!!!!! wr!!!!!!!!


Słuchaj chlopie...to nie taka droga sie nadrabia swoja niewiedze-piszac obrazliwie.

A tak na marginesie powodow moze byc 125 :) zacznij od poprawiania swojego stylu wypowiedzi i nie naciskania wszystkich z INTERPROJEKTEM na czele. Chesz na juz odp-dzwon do milych ludzi tam, chcesz poczekac....to czekaj, albo czytaj helpa....a nie pisz tak jak wyzej!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2006, godz. 22:59 
"Dziękuję bardzo za szczegółową i merytoryczną odpowiedz, widze że wsparcie techniczne firmy INTERPROJECT jest na wysokim poziomie. Prosze zauważyć że czekałem TYLKO 2 tygodnie Zamiast na skoncentrowaniu się na merytorycznej odpowiedzi zajęliście się besztaniem zfrustrowanego (z tego co przeglądam Wasze forum to nie pierwszego) forumowisza. SUPPORT PIERWSZA KLASA PS. Sam już to rozgryzłem, gdzie tkwił błąd, ale przecież znawcy z INTERPROJECT moze wreszcie odpiszą, wiec ja nie bede się wtrącał"


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Publikowane wiadomości są prywatnymi opiniami użytkowników forum. Inter Projekt S.A. nie ponosi odpowiedzialności za treść wiadomości.
Informacje o cookies