Inter Projekt

www.InterProjekt.pl  
Teraz jest 23 czerwca 2017, godz. 10:42

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]

Autor Wiadomość
 Tytuł: freedom i podział łącza bezprzewodowo
PostNapisane: 11 grudnia 2008, godz. 13:12 

Jako nowy witam wszystkich serdecznie!
Pierwszy mój temat brzmi:

Pragnę podzielić łącze ADSL Orange freedom 512 kBps za pomocą routera, tak by w drugim domu oddalonym w linii prostej o 100m istniała możliwość korzystania z internetu na laptopie za pomocą WI-FI. Tam gdzie posiadam ADSL-a łącza internetowego korzystam z niego na laptopie, który posiada też kartę WI-FI.

Potrzebuję zatem:
1. Laptopa z WI-FI- (karta WI-FI jakaś lepsza- słyszałem coś o Wirelles N..., ale nie znam się na tym za bardzo )
Laptop ma służyć do podstawowych czynności:
-korzystania z internetu
-oglądania/nagrywania filmów
-pisania
2. Routera WI-FI z odpowiednimi antenkami i zasięgiem- musi posiadać możliwość blokowania niepowołanych użytkowników.
I chyba tyle???? Nie wiem czy standard routera obsłużyłby obecną kartę wi-fi w posiadanym laptopie i nową w lapku tym do nabycia?
Moje wyobrażenie jest takie, że stawiam router WI-FI w jednym domku (parterowy), po którym zresztą biegałbym z laptopem i korzystał z WI-FI ( w tej chwili tak na szybko nie wiem jaka to karta wi-fi w nim siedzi )w jakimś tam zakresie (pewnie zasięg nie będzie idealny, bo antenki będą kierunkowe) i jednocześnie korzystałbym z netu w drugim domku, też na laptopie z kartą WI-FI.
Macie może jakieś gotowe i sprawdzone rozwiązania. Najlepiej gdyby to wszystko było skonfigurowane już na zasadzie wpinam i działa

Dziękuję i pozdrawiam.

Zobacz profil Wyślij e-mail  

Tytuł:
PostNapisane: 12 grudnia 2008, godz. 17:57 
Inter Projekt

wystarczyłby tplink 8910 antene wystawic na zewnatrz dookolna , a do laptopa wsadziłbym senao 3220 ext ta karta jest zdecydowanie najmocniejsza. zasieg powinnien byc wszedzie byle antena z routera byla na zewnatrz

Tytuł:
PostNapisane: 17 grudnia 2008, godz. 09:22