Inter Projekt

www.InterProjekt.pl  
Teraz jest 21 listopada 2017, godz. 17:49

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]

Autor Wiadomość
 Tytuł: instrukcja konfiguracjiENDSLA2WIG-E
PostNapisane: 14 czerwca 2007, godz. 21:30 

Załaczona instrukcja na ulotce i plycie wydawala sie tak banalnie prosta, ze z rozczarowaniem stwierdzilem, ze nie jestem w stanie uzyskac polaczenia ADSL z internetem po wykonaniu polecen w instrukcji. Nie znalazlem tam zadnych dodatkowych informacji.
Posiadam laptopa z Vistą. Router zakupilem po to, aby moc oderwac sie od biurka i kabla i dalej korzystac z internetu.
Jestem amatorem komputerowym, jako tako radze sobie z bieżącą obsługą komputera, natomiast nie spodziewalem sie, ze konfiguracja tego routera bedzie tak trudna.
Uzyskany stan po wpisaniu danych neostrady jest nastepujacy, kable telefoniczny/dioda miga/ i ethernet/dioda LAN swieci/ podlaczone, dioda WLAN miga.Polaczenie internetowe w komputerze tylko polaczenia lokalne-brak lacznosci z internetem. Nie zajmowalem sie nawet polaczeniem bezprzewodowym, gdyz nie bylo sensu, wydaje mi sie, ze laptop i jego karta widzi router, ale brak internetu.
Wydaje mi sie na logikę, że do urządzenia powinna być dołączona jakas instrukcja, jak dokladnie konfigurowac modem i ruter, skoro tyle tu na forum informacji o szczegółowej konfiguracji, co dla mnie jest czarną magią.
Mam nadzieje, ze otrzymam wsparcie, pomoc, glownie telefoniczną typu "poprowadzenie za rękę" gdyz jak na razie nie jestem w stanie nic wiecej zdzialac.Z góry dziękuję conductor

Tytuł:
PostNapisane: 15 czerwca 2007, godz. 14:14 
Inter Projekt

Zgodnie z rozmowa telefoniczną przesłałem panu instrukcje instalacji neostrady na Encore A2+WIG

Tytuł:
PostNapisane: 15 czerwca 2007, godz. 19:19