Inter Projekt

www.InterProjekt.pl  
Teraz jest 21 października 2017, godz. 01:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]

Autor Wiadomość
 Tytuł: sygnał
PostNapisane: 22 lutego 2008, godz. 00:38 

Witam jestem początkującym użytkownikiem Mikrotika.Mam pewien problem.Może na poczatek powiem ze jest to platforma zbudowana o routerboard + 3 anteny.Problem polega na tym że chcac podpiąc usera podpinam go do anteny o mocniejszym sygnale i nie wiem dlaczego na tej antenie działa gorzej niż gdy podepne go do anteny której sygnał jest gdzieś o 10 % slabszy?Z jednej strony mocniejszy sygnał ale wysokie pingi i slabe transfery a z drugiej strony słabszy sygnał i pingi oraz szybkości normalne.Dodam jeszcze, że podpinajac klintów z innych lokalizacji do tej niby mocniejszej ('gorszej') anteny jest wszystko ok.Miał ktoś może podobny problem?

Zobacz profil Wyślij e-mail  

Tytuł: Re: sygnał
PostNapisane: 22 lutego 2008, godz. 15:12 

grzegorzl400 napisał(a):
Witam jestem początkującym użytkownikiem Mikrotika.Mam pewien problem.Może na poczatek powiem ze jest to platforma zbudowana o routerboard + 3 anteny.Problem polega na tym że chcac podpiąc usera podpinam go do anteny o mocniejszym sygnale i nie wiem dlaczego na tej antenie działa gorzej niż gdy podepne go do anteny której sygnał jest gdzieś o 10 % slabszy?Z jednej strony mocniejszy sygnał ale wysokie pingi i slabe transfery a z drugiej strony słabszy sygnał i pingi oraz szybkości normalne.Dodam jeszcze, że podpinajac klintów z innych lokalizacji do tej niby mocniejszej ('gorszej') anteny jest wszystko ok.Miał ktoś może podobny problem?