Cześć. Szukałeś firmware do swojego routera, i pewnie przypadkiem z Google wszedłeś na moją stronę, i przypadkiem z wyników google wszedłem tu, specjalnie się zarejestrowałem.
Mam taki sam router, i miałem taki sam problem w swoim routerze na początku. Powodem rozłączania routera jest domyślnie włączona opcja "Dial on demand", co opisałem tu:
http://localh0st.ovh.org/?p=100
Dokładniej chodzi o ten fragment:
Cytuj:
Jedyny problem, był przy konfiguracji połączenia, gdyż modem sam się rozłączał, gdy nie korzystałem z komputera. Wystarczyło odznaczyć w Advenced Setup> WAN (przy połączeniu) opcję “Dial on demand (with idle timeout timer)“
Mam nadzieje, że Ci pomogłem.
Pozdrawiam.
[ Dodano: Pon Lip 21, 2008 5:34 pm ]mazi98765431 napisał(a):
Jest jeszcze jeden problem, gdy ktoś dzwoni na telefon stacjonarny to momentalnie zrywa połączenie i włącza się dioda alarm.
Co do tego to mogą być dwie przyczyny...
1. albo powodem jest ta trafna opcja
2. brak założonego mikrofiltra, który jest w zestawie z routerem, lub można go dokupić oddzielnie